מנעול ביומטרי

מתקדמים אל מנעול ביומטרי


גם מי מאיתנו שאינו בקיא בעסקי המנעולים בטח כבר שמע את המושג "מנעול ביומטרי", אך אולי מעולם לא תהה על קנקנו. ניתן להסביר את הפונקציונאליות של מנעול מהסוג הזה בצורה מאוד פשוטה: מנעול ביומטרי למעשה משחרר אותנו מהצורך במפתח, ואף מספק לנו הגנה טובה יותר.

בניגוד למנעולים רגילים אשר מאפשרים שכפול מפתחות ופגיעה אופציונאלית בפרטיות, מנעול ביומטרי מבטיח הגנה מלאה ללא פירצות. אך המנעולים הביומטריים מורכבים הרבה יותר  ממה שנהוג לחשוב.
 

טביעת אצבע בתוך מנעול ביומטרי


למעשה, מנעולים ביומטריים מתחלקים למספר קטגוריות. מנעול ביומטרי סטנדרטי הוא זה בו נעשה שימוש על ידי טביעת אצבע. מנעול ביומטרי מהסוג הזה למעשה "קורא" את טביעת האצבע של כל אחד מאיתנו וכך יודע האם לאפשר פתיחה. הזיהוי האישי של מנעול ביומטרי מן הסוג הזה מאפשר את האבטחה האידיאלית, ולכן משמש הרבה מוסדות ממשלה וביטחון. למעשה, רק בשנים האחרונות נכנסו המנעולים הביומטריים לשימוש בקרב הציבור הרחב.

אם בעבר היינו רגילים לראות מנעולים מהסוג הזה רק בסרטים או בצבא, הרי שכיום כל אחד מאיתנו יכול להגן על עצמו ועל ביתו עם מנעולים ברמה הגבוהה ביותר.
 

מנעול ביומטרי בשימוש כולם


מלבד הסוג הזה של השימוש במנעולים הביומטריים, ישנם גם אפשרות לזיהוי על פי קוד אישי. פתרון כזה הנו אידיאלי עבור משפחות, ויכול לשמש גם את ההורים וגם את הילדים. הקוד האישי ניתן כמובן להעברה, על פי שיקול הדעת של בעל המנעול, וכך למעשה מחליף את המפתח שהיינו נוהגים להשאיר מתחת לדלת. הפעולה הראשונית להפעלת מנעול ביומטרי כזה היא מאוד פשוטה, ומצריכה בסך הכל הזנה של קוד אישי לתוך המערכת.

בנוסף, מנעול ביומטרי כזה עמיד בכל מזג אוויר ואפילו ניתן להחלפה בין הדלתות. יתרון אחר של המנעול הביומטרי הוא ההתקנה המהירה וההתאמה למגוון סוגי דלתות: ניתן להתקין מנעול ביומטרי על דלת עץ, פלדה או אפילו דלת זכוכית. המנעול הביומטרי גם מאפשר פתיחה מהירה מאוד – עד 0.06 שניות – לכן נוח הרבה יותר מכל מנעול אחר. במקרה של הפסקת חשמל, נשמרים כל הזכרונות והקודים שהוזנו אל תוך המנעול הביומטרי וכך למעשה מאפשרים לנו שימוש חוזר ללא בעיות.

גם כאשר מדובר על בית או בניין בו מתגוררים עשרות אנשים המנעול הביומטרי אינו מהווה בעיה, ומאפשר הזנה של מאות קודים אישיים. כמובן שרבים מבין המנעולים הביומטריים המוצעים כיום למכירה בסקטור הציבורי מאפשרים הן שימוש בטביעות אצבע והן שימוש בקוד, ועבורנו מדובר ביתרון עצום מפני שרכישת מנעול ביומטרי מבטיחה הנאה מלאה משתי האופציות.
 

לא רוכשים מנעול ביומטרי מכל אחד


כמו כל דבר אשר קשורים לביטחון האישי, גם רכישת מנעול ביומטרי חייבת להיעשות בצורה נכונה. אף אחד מאיתנו אינו רוצה שהמנעול אותו הוא רוכש במיטב כספו יתקבל ללא אחריות, ללא הגנה או חלילה יורכב בצורה לא מקצועית. באתר look 4 lock תוכלו למצוא תשובות לכל השאלות על מנעולים ביומטריים ועל מנעולים בכלל, וכמו כן לקבל מידע על אנשי מקצוע מיומנים. היעזרו עכשיו באתר look 4 lock ותהיו נעולים מפני בעיות אבטחה.
 

מידע נוסף אודות מנעול ביומטרי :

האם מנעול ביומטרי זה עניין יקר

מנעול טביעת אצבע
מנעול טביעת אצבע


הקודם   1   הבא

 
שם
משפחה
טלפון
אימייל
מהות הבקשה
look4lock
mh | look4lock | אודות | צילינדרים | דלתות | כספות | מנעולים | פרזול וידיות | מנעולן במרכז | צרו קשר.

באתר זה תוכלו לקרוא על: פריצת רכב בנתיבות, פורץ רכבים בנתיבות, פורץ, פריצת מנעולים, האם מנעול ביומטרי זה עניין יקר, פורץ מנעולים.
ט.ל.ח
Copyright © 2001- 2024 Net-style. All rights reserved.